
اندکي بعد از آغاز دوره دوم رياست جمهوري حسن روحاني در ايران در ماه اوت 2017، رسانه هاي آمريکايي گزارش دادند رئيس جمهور ميانه رو ايران تهديد کرده است در صورتي که آمريکا تحريم هاي جديدي عليه ايران اعمال کند، تهران از توافق هسته اي بيرون خواهد آمد. اين گزارش ها بر اساس ترجمه ناصحيح از اظهارات روحاني بود. در واقع رئيس جمهور ايران گفته بود اگر دولت جديد آمريکا مي خواهد به «تجربه شکست خورده تحريم واجبار...
ادامه مطلب