
دانشمندان با استفاده از سيستم ايمني بدن براي نابودکردن سلول هاي سرطاني، به روش جديدي در درمان سرطان دست يافتند.به گزارش پايگاه اينترنتي شبکه تلويزيوني يورونيوز، دانشمندان به روش جديدي در درمان سرطان دست يافتند.اين گزارش مي افزايد:در روش جديد از سيستم ايمني بدن براي نابودکردن سلول هاي سرطاني استفاده مي شود. روش مذکور که رويکردي جديد در سرطان شناسي است و ايمونوتراپي ناميده مي شود به اين گونه است که ...
ادامه مطلب